2015-01-07 01:26:50

Ну що, українці, з новими податками нас?

Нещодавно Міністерство фінансів виступило з роз’ясненням розрахунку нового податку на житло, який вводиться у 2015 році. Тепер ті, хто володіє квартирою з площею більшою за 60 квадратних метрів або будинком з площею понад 120 квадратних метрів, змушені будуть сплачувати його раз на рік. Вираховується розмір даного податку як добуток 2% мінімальної заробітної плати і різниці між наявною площею та допустимим мінімумом.

 Враховуючи розмір мінімальної зарплати на сьогоднішній день (1218 грн.), отримаємо наступну формулу:

Податок = 24 * (площа квартири(будинку) - 60(120))

 

Розглянемо на прикладі.

Є квартира з загальною площею 72 квадратних метри (це стандартна «трьошка» у моєму місті). Згідно розрахунків виходить:

24 * (72-60) = 24 * 12 = 288 грн.

 

Цей платіж буде надходити до місцевого бюджету. Правда, місцевим радам надано право не вводити даний податок або встановлювати певні пільги для малозабезпечених громадян.

Чекаємо продовження бенкету, бо ж життя стає все веселішим) 

1

Коментарі 53

  • 2015-01-07 11:30
    А саме цікаве що нікого не цікавить скільки проживає на тих 72 кв.м. поколінь і чи є можливість заплатити ті гроші, та і за що платити за те що наші батьки по три зміни працювали щоб отримати квартири? Можливо я і не великий спеціаліст але потрібно приймати "людяні" закони, а не такі які заженуть і так загнаних людей ще далі звідки вибиратися дуже тяжко... Та це тільки моя думка.
    • 2015-01-07 15:34
      На жаль, у законі немає норм, які б враховували кількість проживаючих та дохід сім'ї, але залишається надія на рішення місцевих рад, яким надано право зменшувати відсоток податку, збільшувати неоподатковувану площу та надівати інші пільги. А як відомо, надія помирає останньою))
      • 2015-01-07 17:47
        Мені б Вашу надію ))) моя в агонії померла 22-23 листопада 2013 ((
  • 2015-01-07 11:36
    Не тільки податки на житло зростуть, практично на все,включаючи ціну на газ і електроенергію.Також злітку цього року на більшість слабоалкогольних напоїв буде додаткова акциза,включаючи пиво,шампанське і вино,на мою думку це треба було зробити ще давно,бо пляшка пива коштує доржче ніж пляшка соку.
    • 2015-01-07 12:14
      Бросаем пить, курить и... жить.
      • 2015-01-07 16:43
        Ну перше і друге бажано,лучше спорт
  • 2015-01-07 11:40
    Вітаємо вас з Новим Роком та новими законами. Наразі залишається шукати виходи з цієї ситуації. Прописувати на вільну площу людини або розмінювати квартиру на меншу. Наші люди знайдуть вихід з цієї ситуації і змиряться.
    • 2015-01-07 12:15
      Отлично! Мы только и делаем, что смиряемся и приспосабливаемся! Удивляет только то, почему такой милый и безропотный народ не смирится с тем, что люди отдельных областей не хотят жить так, как они. Всенепременно надо их принудить к этому)))
  • 2015-01-07 11:47
    Найцікавіше те, що більша кількість людей навіть не помічає, що відбувається і вважає, що це нормально. Тобто робити революцію для того щоб покращити рівень життя, а потім байдуже ставитись до його погіршення і йти воювати, інтересна позиція.
    • 2015-01-07 12:16
      Не путайте праведное с грешным. Два события не подвязаны друг на друге. Вы же не знаете, что было бы, если бы старая власть осталась. Какие бы были тогда изменения - не известно.
    • 2015-01-15 12:48
      А тих, хто критикують владу, у соцмережах люблять зараз називати українофобами та подібними словами. 
      Але, до речі, підвищують податки з розумом, так, щоб ніби непомітно було. Тут копійку, там відсоток - на перший погляд мало, а збирається чимала сума.
  • 2015-01-07 13:07
    Податок на нерухомість існує у всіх розвинених країнах. До того ж, мається на увазі 60 кв.м житлової, а не загальної площі. Покращіати рівень життя можна лише за рахунок підвищення рівня продуктивності праці, шляхом запровадження нових технологій. Популізм - це річ не продуктивна. Ділити можна тоді, коли є що ділити. 
     
    Революція гідності відбулась не для того, щоб пайку та легіон льготників в державі збільшити, а щоб був в державі закон - один для всіх, щоб людина могла працювати на себе і для розквіту держави, а не задля збагачення однієї сім'ї та заради появи, як грибів після дощу, нових юних "обдаровних" мільярдерів. 
     
    Я проти критиканства як такого. Інша річ, що закон не є досконалим за визначенням. Не треба щось особливо вигадувати: потрібно вивчити та запровадити досвід цивілізованих країн, в яких, до речі, якщо у власності знаходиться лише 1 об'єкт нерухомості, що не перебільшує границі вартості, то він не підлягає оподаткуванню і т.д. 
     
    Це також торкається пенсійного віку: в Європі виходять на пенсію, наприклад, у Німеччині - в 67 років, при цьому існує суттєва різниця між пенсіями трудовими і соціальними не тільки в фінансовому але і правовому плані: існують певні обмеження для отримучив соціальної допомоги, тобто: не може людина отримувати соцдопомогу, маючи у власності коштовні речі, житло і т.п. У разі отримання соцільної пенсії, після смерті людини весь її скарб не може бути успадкований родичами, чи будь ким, а йде на користь держави. 
     
    Середні статистичні данні, щодо тривалості життяв Україні, вони такі ж показові, як середня температура по лікарні, коли сума температури тих, хто вже в морзі з тими, хто в гарячці, дає середню нормальну температуру. Звісно, що зараз різко понизяться середні показники тривалості життя, особливо чоловіків, у звя'зку з тим, що тисячи молодих хлопців втратили життя тільки за останній рік, виборюючи право нашої держави на існування. 
     
    Тому, важливо, щоби був контроль за використанням бюджетних коштів, щоб народні гроші йшли не в кармани керманичів, а на конче потрібні, добрі справи, на розбудову держави, її збройних сил та соціальні програми в цілому. 
     
    Критикувати - це просто, але які ви бачите справедливі шляхи наповнення державного бюджету? 
     
    Я їх бачу - в запровадженні диференцийованої шкали податку на чисті прибутки: не може так бути у правовій соціальній державі, що хтось має чистого особистого прибутку десятки мільонів в день, а хтось немає чим оплатити проїзд в метро, чи купити шматок хліба.  
    Чи згодні ви зі мною?
    • 2015-01-07 15:57
      Мушу Вас виправити на рахунок житлової площі, процитувавши повідомлення з сайту Міністерства фінансів: "На рівні Верховної Ради було також визначено, що незалежно від рішення громади не оподатковуватимуться квартири загальною площею до 60 кв.м. та житлові будинки у 120 кв.м." 
      Я в дечому погоджусь з вашими судженнями, проте вважаю, що всі зміни повинні прийматись зважено і врахувавши усі можливі нюанси, а не з бухти-барахти, як це робиться зараз. Наприклад ті ж самі пенсії, які у цьому році також будуть оподатковуватись, якщо перевищуватимуть 3654 грн. Я розумію, що для багатьох це дуже великі гроші, але чому людина, яка, наприклад, все життя пропрацювала в шахті, на заводі, була ліквідатором аварії на ЧАЕС тощо, чим заробила гарну пенсію, тепер повинна з неї сплачувати податки?
      • 2015-01-08 14:39
        тому що кількість пенсіонерів реально перевищує кількість працюючих!
    • 2015-01-07 16:16
      Я согласна целиком и полностью!
    • 2015-01-07 23:42
      Cправедливі шляхи наповнення державного бюджету - розвиток і модернізація виробництва, розвиток сільського господарства, розвиток підприємництва. На все перераховане - мінімізація податків.
    • 2015-01-09 17:15
      Вибачаюсь зразу, але я не підпишусь ні під жодним вашим словом. Реальність така, що революцію гідності (як ви кажете) створили ті, кому потрібна була влада і за рахунок нас, а не за для нас простих українців.  
      Ви кажете, підвищеня продуктивності праці. Для нашої країни і тієї ситуації, в якій ми знаходимось, це не більше ніж економічний термін. 
      Я жила в Німеччині, бачила там пенсіонерів 67річних. Вони схожі на наших 47річних вантажників і прибиральниць з міських базарів. Навіть свіжіше виглядають. 
       
      Справедливі шляхи наповнення бюджету: жорсткий контроль над коштами, які туди надходять. Ми багата держава, у нас розумні люди, у нас ресурси, наша земля приваблива з усіх сторін. Тільки люди, які поколіннями займають крісла влади, чудово знають як спрямувати ці всі багацтва у свою сторону. 
      З останнім абзацем погоджуюсь. Мріяти ніхто не забороняє.
  • 2015-01-07 13:26
    Остання ваша фраза - точно в тему. Я теж думаю, що це ще квіточки... Невже ніхто не помічає куди всіх нас заганяют - тут точно бенкетом не пахне. І куди привів усіх майдан - СУМНО...
    • 2015-01-07 16:18
      Та при чём тут Майдан?! Вы бы тогда сказали: вот к чему привёл распад СССР. Это равносильное сравнение.
      • 2015-01-07 17:35
        эээх...и скажи,что мы после этого не русичи? )) с каких бы котиков не начали - всё равно к тому самому придём :) Майдан очень даже причём! Более того - это логическое продолжение, можно сказать завоевание майдана. Именно ради всего этого его и организовали, проплатили, народ попользовали играя на славянской тяге к иллюзорной справедливости...
      • 2015-01-07 17:39
        упс...незакончила мысль :)...любой майдан - это агрессивный способ смены фейсов у кормушки. Непонятен тот факт, что данный фейс итак имел достаточно преимуществ победить в 2015 без человеческих жертвоприношений, потери Крыма и Востока...
        • 2015-01-07 18:14
          Это ваше мнение.
          • 2015-01-07 18:50
            увы, не моё )) это мнение историков, психологов, политологов изучающих революционные процесы, их возникновение, течение и последствия начиная с времён французской революции...за сотни веков НИЧЕГО не изменилось, это процесс движется по старой схеме...
            • 2015-01-07 19:01
              Вы перешли на родной вам язык! :))) Ваш комментарий - слишком громко сказано. Не впутывайте историков. Историю о Майдане можно будет объективно описать только со временем. Год - это не показатель, чтобы делать выводы исторического масштаба. Но я вообще не соглашусь о прямом последствии.
              • 2015-01-07 19:41
                Я перешла на язык человека, которому отвечаю :)) в майдане нет ничего уникального абсолютно! Есть схема, закономерность по которому все "майданы", начиная с французской революции начинаются, развиваются и их последствия. Я прекрасно понимаю, что никому не нравиться быть использованным и уж точно мало кто, прямо скажем исключительные единицы, способны сделать признание - да, меня использовали. Это нормальная человеческая реакция, при которой люди всегда защищались и будут защищаться отстаивая уникальность действа, в котором они учатсвовали. О том, что майдан приведёт к политическому и экономическому коллапсу + гражданской войне предупреждали ещё весной прошлого года, причём НЕ РУССКИЕ историки, экономисты, политики...всё больше европейские...
                • 2015-01-07 19:48
                  Мы с вами общались очень долго: я на русском, а вы на украинском и лишь теперь (на полит тему) оооочень грамотно пишете. А прибеднялись то как! :)) Не вижу связи между шествием студентов и повышением тарифов. Извините. То, что вмешались и воспользовались ситуацией некоторые личности - да. Но меня больше удручают ваши слова, что на Украине гражданская война... очень печально это читать. Не стану больше спорить на эту тему. это ни к чему не приведёт, да и не то это место. Больше вы меня не проведёте своей безграмотностью! :)))
                • 2015-01-10 23:01
                  Де ви побачили громадянську війну? Це мирні громадяни їздять на танках, та стриляють з Градов чи Буків, кошмарять залишки місцевого населення? Та й що, взагалі, стало привідом до цих кровавих подй на Донбасі і Луганщині? Утиснення російськомовних? Смішно це слухати. 
                  То, мабудь, дійсно доречним буде прищемить язика дуже балакучим тіткам, які на власні очи "бачили" розп'ятого хлопчика та інши "дива"? Може допоможе майдрівникам у віртуальну реальність на землю спуститися та отямитися. Доки ще не піздно.
                  • 2015-01-10 23:38
                    Поддерживаю!
                  • 2015-01-11 08:25
                    Починалося - з громадянської війни! Про "утиснення російськомовних" говорять люди з промитими мізками укросмі...Починалося зоооовсім з іншого! Таксамо як і студентів зігнали на майдан 22 лютого не проти "банди", а за підпис угоди з ЄС...а якщо ви така не віртуальна грамотна дівиця, то повинні знати, що через пару місяців потому Яценюк НЕ ПІДПИСАВ туж саму угоду ПО ТІМ ЖЕЖ САМИМ ПУНКТАМ що і Азаров. І нормуль...піпл схавал і навіть не помітив...чи може просто піплу хвоста не накрутили, щоб якось зреагувати?...
                    • 2015-01-16 18:09
                      Яценюк не підписав. бо Пу рогом встав. 
                      Як бі отим "мітним ополченцям" при расейській армії дюжина гумконвоїв регулярно не підвозила снаряди та "добровольців" - все би давним давно заспокоїлося.  
                      Не зрозуміло, чого ви почінаєте відлік від Великої французської буржуазної революції 1789 р.? До чого воно?  
                      Я раджу усім адептам руцького мира негайно пакувати річи і вертатися на свою історичну батькивщину. А нам - всім тім, хто вважає себе громадянином України, вне залежності від національно-етнічного походження, самим правити у своєму домі, самим раду собі давати, а не поглядувати постійно на реакцію повнічной агресивної сусідки. Не треба нам расейських скрепів та сакралів, які виправдовують крипацтво та расейський шовінізм. 
                      Захистимо і розбудуємо свою соборну незалежну вільну правову державу: за нами правда і ми переможемо! 
                      Україна і українці нікому не загрожують. Ми прагнемо вільно жити на своїй родній землі, ні клаптика якої нікому не віддамо на потурання.
  • 2015-01-07 14:01
    такого брехуна і крадія як "кулявлоб" ще ніколи не було. Азаров дитина в порівнянні з ним.
    • 2015-01-07 17:32
      ваша правда!
    • 2015-01-10 23:06
      згодна:(
  • 2015-01-07 21:35
    Так, цікаво, що далі на нас чекає? Вам вдячна за те, що Ви так детально усе розповіли та навели приклад розрахунку)))
  • 2015-01-07 22:28
    Ситуація для багатьох людей, які змушені отримувати мінімальну заробітну плату та якимось чином оплачувати всі податки, комуналку, проїзд на роботу, оплачувати шкільні внески на дітей, лікування в лікарнях, - стає ще більш складною, а в деяких випадках просто нестерпною. Щоб і далі годувати сім'ю необхідними продуктами харчування їм потрібно буде позбавлятися існуючого житла, яке перевищує площу 60 м2, продавати свої квартири і починати нове життя - в трущобах.
  • 2015-01-07 23:13
    З покращеннями нас можна сміло привітати. Чомусь ці "покращення" відбуваються лише за рахунок середнього класу, який скоро стане бідним. Здирництво відбувається з простих людей, а наші депутати ні в чому себе не обмежують. Де ділась обіцянка пересадити всіх можновладців на велосипеди. Мільйони гривень можна було б зекономити, якби наші депутати їздили на роботу на власному транспорті
  • 2015-01-08 11:53
    Нас торкнуться як житлові податки, так і пенсійні. На 80 м з 4 осіб тільки чоловік працює та має наукову пенсію. Більша частина доходів в цей час витрачаються на освіту дітей та на оплату житла. На сьогодні маємо 20 грн. в день на життя на всіх. Дійсно, вже дешевше померти.
    • 2015-01-08 12:12
      Ви просто не взнавали ціни на організацію похорон та поминок)) Вибачте за чорний гумор
      • 2015-01-11 23:08
        Дізнавалися. Тьху-тьху, всі живі та відносно здорові. К слову, про ліки. Як і всі, мої діти хворіють. Щоб вилікувати парочку дітлахів від банального ГРВІ потрібно мінімально 600-700 грн. на ліки рекомендовані лікарем. Жахливо уявити щось більш серйозне. Але, згадуючи рецепти бабусі, ми поборемо простуди. Всім нам здоров’я та сил. І почуття гумору, різного ;)
    • 2015-01-08 14:43
      коломойський заборонив померати всім хто має кредит у його банку )))
    • 2015-01-10 23:39
      С 1 января и научную пенсию "подрезают".
  • 2015-01-08 18:23
    Введення нових податків та збільшення діючих податків, свідчить про те, що в країні досить важка економічна та фінансова ситуація. Майже нічого не виробляється, сільське господарство в занепаді, торгівля ведеться на рівні перепродажу китайських товарів. Держава, з допомогою податків, віднаходить фінанси на утримання бюджетної сфери та пенсіонерів.
  • 2015-01-09 17:25
    Жити стало дуже складно. Зараз 100 грн уже не гроші. 
     
    Повторюсь. 
    Вибачаюсь зразу, але я не підпишусь ні під жодним вашим словом. Реальність така, що революцію гідності (як ви кажете) створили ті, кому потрібна була влада і за рахунок нас, а не за для нас простих українців.  
    Ви кажете, підвищеня продуктивності праці. Для нашої країни і тієї ситуації, в якій ми знаходимось, це не більше ніж економічний термін. 
    Я жила в Німеччині, бачила там пенсіонерів 67річних. Вони схожі на наших 47річних вантажників і прибиральниць з міських базарів. Навіть свіжіше виглядають. 
     
    Справедливі шляхи наповнення бюджету: жорсткий контроль над коштами, які туди надходять. Ми багата держава, у нас розумні люди, у нас ресурси, наша земля приваблива з усіх сторін. Тільки люди, які поколіннями займають крісла влади, чудово знають як спрямувати ці всі багацтва у свою сторону. 
    З останнім абзацем погоджуюсь. Мріяти ніхто не забороняє.ити зараз стало дуже важко, 100 гривень уже не гроші.
    • 2015-01-09 17:27
      Це для Wicki007)))
    • 2015-01-10 23:41
      А вы были на Майдане, что говорите КТО её создал?
      • 2015-01-11 09:18
        А ви б відпустили свого чоловіка на АТО?
        • 2015-01-11 09:21
          Конечно. Но вы отвечаете вопросом на вопрос и ответ очевиден - нет, не были.
          • 2015-01-11 09:28
            Ні я не була. Просто не хотіла заспамлювати довгою відповіддю... Я не за такі методи, і плюс, не бажаю, щоб мною маніпулювали. Мій чоловік за Майдан. Аж поки його не торкнулось АТО, тоді включився мозок, за кого помирати, точно не за країну, а за чийсь переділ "общака".
            • 2015-01-11 09:33
              Это спорный вопрос ЧТО включилось у мужа. А какой выход есть из ситуации в восточной части страны есть? Пусть будет малороссия или часть россии (умышленно написала с маленькой буквы)?
  • 2015-01-10 22:18
    Наразі виходу та альтернативних шляхів не існує. Ми надто терпляча нація. Те, що ми бачили у Німеччині чи в інших розвинених країнах, не має ніякого сенсу, оскільки у нас зовсім інший (вибачте, за затертий термін) менталітет. Рівень корупції майже нескінченний. Але це ще не все.  
    Обставини складаються так, що діапазон повноважень нашої влади не має меж і є, по суті, нескінченним. Уявіть, що завтра курс долару до гривні буде оголошеним на рівні 1000 грн за один долар із відповідним зростанням цін на все. Що ви зможете зробити? Нічого. Все, що ви зробите,ні до чого не призведе. І я нічого не зможу зробити. Ніхто нічого не зможе зробити. Той, хто має владу, почуває себе богом, і зараз відсутні механізми його повернення на землю...
    • 2015-01-16 19:15
      саме так ))) тому приймати участь у майданах-шмайданах - це безглуздя та допомога владникам гратися в свої владні ігри...

© 2010 - 2024. Всі права захищено.