2015-01-29 16:31:00

Яким джерелам ви довіряєте?

     В мене назріло питання стосовно джерел інформації. багато людей дивляться телевізор і вірять йому, багато не дивляться. Ось хотіла почути вашу думку. Сама намагаюсь читати багато джерел в інтернеті, (вк, фейсбук) і серед них шукати раціональне зерно, а ось телебачення мені взагалі настрій псує. А у вас як? Яким каналам/группам/сайтам ви довіряєте?

12

Коментарі 35

  • 2015-01-29 17:01
    Зараз я довіряю тільки спортивним сайтам. Там більше за все правдивої інформації.
    • 2015-01-29 17:09
      Хіхі) І то вірно)))
      • 2015-01-30 11:42
        Та Ви шо, там завжди підсужують за великі гроші:)
        • 2015-01-30 14:33
          ох ті гроші) усюди вони)
  • 2015-01-29 18:19
    Можу сказати так, щодо телебачення. Якщо вибирати між українським та російським ТВ, які новини дивитись, які канали, то я віддам перевагу українським. Бо наші можливо десь трохи щось перебільшать, або мають відтінки панічних настроїв, то хоча би так нагло не вруть. До них в мене більше віри, але все ж таки, більше уваги приділяю інтернету. Бо тут можна знайти інформацію, яку не покажуть у новинах.  
    Хоча все то депресивне, краще чимось себе розважати, бо думаючи постійно про той конфлікт, можна с розуму зійти та почати панікувати.
  • 2015-01-29 20:43
    Намагаюся не дивитися телевізор зараз. Не хочу зайвий раз засмучуватись. Все одно ми не знаємо правди, яким би джерело інформації не було. А довіряю перевіреному сайту - betaproject.net)))
    • 2015-01-29 23:46
      Згідна :)
  • 2015-01-29 21:58
    На историческом факультете нас учили, что нет объективных источников: даже документы написаны людьми, которые НИКОГДА не бывают объективны. Лишь время может указать, где был более правдивый источник информации. Будем ждать. :))) лет сто.
    • 2015-01-30 09:03
      +1
      • 2015-01-30 14:36
        а може й більше, бо про ВВВ досі ми мало чого знаємо(правдивого) . Я ось Віктора Соворова "Контроль" нещодавно читала-очі на лоб вилазили)))Доречі раджу))
  • 2015-01-29 23:04
    Анатолій Шарій. Йому можна довіряти. Ще жодної брехні від нього не почув. А ось українські ЗМІ вже давно перестали бути для мене дійсно ЗМІ. Одна брехня
    • 2015-01-30 10:38
      Может Толик говорит то, во что вы верите/хотите верить или, что вам больше подходит по убеждениям.
      • 2015-01-30 14:37
        а мені він чогось не подобається...
    • 2015-01-31 13:29
      Я чув від нього багато брехні. В нього однобока інформація, орієнтована на певне коло людей.
      • 2015-02-02 03:06
        Однобока, є такий момент. Він знаходить фейки українських ЗМІ ті висвітлює їх. багато людей питало в нього, чому він не висвітлює брехню російських ЗМІ. на що він відповідав не раз, що він українець і йому нема діла до чужої країни. можна привести таку аналогію: в Україні курс доллара великий, у країні безлад, а українські ЗМІ розказують нам про курс валюти у Росіі, про ціну на нафту, яка невигідна Росії. Одне питання: ми в Україні живемо, нащо нам те, що у Росії, якщо у нас ще гірше? 
        і якщо можна, наведіть факти його брехні, бо я давно за ним слідкую і не помічав. Наведіть факти, тому що просто так сказати про брехню може кожен, а навести факти - ні
        • 2015-02-04 13:09
          Я теж намагаюсь декілька джерел фільтрувати й аналізувати, аби мати власну незаангажовану думку. Адже брехня глибоко просочилась в професію журналіста, а медіаресурси й створенні аби впливати на загальну громадську думку.
        • 2015-02-07 13:19
          На відео він каже, що попередній був професійним міністром оборони. Подивився декілька його відео і більше не дивлюся. У нього цільова аудиторія - це росіяни. Типова розкрутка каналу на ютюб. 
  • 2015-01-30 07:24
    Загалом згоден із думкою Тетяни Безсонової. Сам із всього вільного часу %2-3 приділяю перегляду новин по нашому ТБ, і завжди знайду там якусь нісенітницю. Але, тут, на мою думку, є велика різниця із пропагандою, яка дається із кремля. Вони то завжди лізуть до нас, вони пишуть вигадані хворобливою фантазією людини, всілякі історії про повішених хлопчиків, пишуть про те як у Харкові жахливо і страшно, і тому подібне. А основна маса людей, які живуть на Росії, сидять у себе в домівках, далеко він тієї істинної правди, як і від Донбасу, просто хапають що їм дають через той ящик. 
     
    Тому, сам користуюсь для поповнення своєї інформації інтернетом/живим спілкуванням. В інтернеті також велика купа непотрібу, але, для мене наприклад, він сильно виділяється, і якщо більш-менш правдиву новину я піддаю сумніву, в першу чергу, то "непотріб" відразу проходить в "нікуди" для мене.
    • 2015-01-30 10:50
      Спасибо за доверие :))) По поводу ТВ и Интернета: это та информация, которую МОЖНО и НУЖНО доносить массам сейчас (пусть даже с враньем). Всё же, на самом деле далекое от того, что нам несут. И это не потому, что хотят врать, а потому, что не всё массам можно сказать и получить адекватную реакцию. Всё очень сложно. Я отталкиваюсь от такой мысли: как сложно отвечать за семью или коллектив, принимать за всех решение и контролировать процесс, чтобы получить результат. Всегда что-то пойдет не так. Говоря человеку прямолинейно истину - натыкаешься только на обиды и сопротивление. Так зачем (если бы было можно) говорить массам правду? Что от этого изменится?
    • 2015-01-30 14:39
      Ох та пропаганда...Завжди впадаю в ступор, коли Кисєльова чую-як можна в ту маячню вірити? О_о а люди вірять...Ось в луганську зараз нема українських каналів ніяких, уявляєте яке там зараз зомбування? жах...
      • 2015-02-02 13:25
        Откуда ж там взяться зомбуванню, если там нет укр. каналов?
  • 2015-01-30 12:50
    На 100% довіряю тому, що бачила на славні очі. Усе що можу перевіряю, вираховую (стосується економічних показників, курсу валют, бо маю економічну освіту). Інформацією з інтернету користуюся, але на віру все підряд не беру, завжди підключаю логіку.  
    СМІ я дуже "люблю", вони такі винахідливі, стільки брехні та казок з телеекрану, що я без них не можу жити, вони мене забавляють, завджи є над чим посміятися. Їм жодної довіри)
    • 2015-01-30 14:40
      В мене 1+1 викликає паніку а айсітіві рвотний рефлекс)))))
  • 2015-01-30 12:57
    Зараз такий час, що важко знайти того, кто не дивиться новини. Звісно довіряю більше українським змі, хоча і вони не бездоганні. Багато чого, що показують неправда, або правда, яка дещо перебільшена, так би мовити прикрашена духом патріотизму. Знаю, що більш достовірні джерела - це спілкування з людьми, яким я довіряю особисто. В мене є кілька друзів у Фейсбук, які невідомі широкому загалу, але які перебувають в самому пеклі, от їм я і довіряю. А ще в мене сестра працює журналістом у Києві, їй я теж довіряю.
    • 2015-01-30 14:41
      В мене також є у фейсбуці" шпійони") Взагалі фейсбук викликає довіру, треба переходити в Вконтакта туди
      • 2015-02-01 22:00
        А ви ще не перешли. Фейсбук - це ж наше все. А ще твіттер. =) Аваков взагалі скоро стане віртуальним міністром. Та й інші міністри, прокурори, політики - всі пишуть у Фейсбук. Вконтакт нікто не використовує, окрім сепарів, які там хизуються зброєю та іншими своїми досягненнями.)
  • 2015-01-30 13:27
    Чесно кажучи, взяла собі за правило дотримуватися інформаційного посту. Як на мене це позитивна практика. Зовсім не означає, що байдужа до всього, краще допомогти якимось ділом. Рідні та друзі часто обговорюють новини, тому повірте і ви будеде в курсі останніх новин. А в усіх джерел інформації ( маю на увазі новин) однакова мета - забрати Ваш час, підвищити свій рейтинг і заробити гроші. Думаю корисніше витрачати час на самовдосконалення та професійний ріст.
    • 2015-01-30 14:42
      Знаєте, напевно це і правильно, бо ніяких нервів не вистачає чути ті новості...
  • 2015-01-31 13:09
    В даний момент телевізор уже не дивлюся тиждень, все набридло. А так я намагаюся дивитися і читати різний сторони і вже представляти це по-своєму. Читаю в і дивлюся все в інтернеті, це дуже зручно.
    • 2015-01-31 23:08
      Телевізор - зло...ну справді ж...
  • 2015-02-01 12:55
    За останні роки правдивої інформації ніякий телканал чи група у вк і тому ж фейсбуці не покаже,по новинам різні канали можуть сказати і різну інформацію(про російські я взагалі промовчу),тому авторитетного джерала врядче можна знайти.
  • 2015-02-01 13:09
    Телебачення (новини) не дивлюсь - бо я нервую, коли бачу що нам відверто брешуть. В соціальних сетях, також пишуть бог знає хто, ці новини вигадує. Тому, судячи по собі, я вже нікому не довіряю. До тих пір, поки сам не побачу або, мені офіційно не підтвердять якусь новину, я тримаюсь в стороні – нейтрально. Зараз багато людей, з якими спорити немає сенсу – вони вірять в те що хочуть і їм нічого не втолкуєш.
  • 2015-02-01 23:16
    У соцмережі давненько вже бачила пост такого змісту: " Ви все ще вірите в те, що новини, які Вам показують, правдиві? Тоді як Вам ось така інформація?..." І далі величезними літерами, чорним по білому - перлік каналів і їх власників. Це я до того, що дивитись ТВ зараз-шкідливо навіть для шлунку, не кажучи про нервову систему. Особисто я новини переглядаю в інтернеті, та і то фільтрую, як тільки можу. Погоджусь із Тетяною Безсоновою) Все, що написано на папері - викладене КИМОСЬ через призму ВЛАСНОГО сприйняття даної інформації...
  • 2015-02-02 14:19
    Соцмережи являються, скоріше, засобом для спілкування, а не джерелом достовірної інформації. Інформаційні сайти, такі, як сайт Української правди (заснований Георгієм Гонгадзе в 2000 р.), Цензор нет, Обозреватель, Лівий берег, Корреспондент та ін., надають актуальну і більш-менш повну інформацію про події в Україні і світі. Порівняв її з тим, что викладається на досить тенденциозному і заангажованому сайті "Сегодня", можна отримати більш-меш правдиву картину сучасного світу. Знайти інтернет-адреси перелічених вище сайтів можна через гугл. 
     
    Казати про те, що усі телевізійні канали брешуть - це не доречно. Зрозуміло, що той, хто платить, той й музику заказує. Вірно і те, що за сучасної доби засоби масової інформаціх (ЗМІ), по суті, стали четвертою гілкої влади у суспільстві: вони справно маніпулюють масовою свідомістю і поведінкою пересічних громадян - це факт.  
     
    Але, проблема не в тому - дивитися, чи не дивитися, слухати або не слухати радіо чи телевізор. Потрібно вміти відділяти зерно інформації від плевел прихованої пропаганди, слід більше довіряти собі, своїм очам та життєвому досвіду, а не ловитися на гачок пліток з інформ-агентства "одна баба казала".
  • 2015-03-04 16:21
    В даний час джерел інформації досить багато і вірити їм не завжди можна . Останнім часом дивлюся телевізор з різних джерел і з'єдную новини вмести , після цього у мене вимальовується картина , яка більш і менш об'єктивна.

© 2010 - 2024. Всі права захищено.