2014-12-28 23:58:41

Чи варто ворушити минуле?

Моя знайома півроку зустрічається з хлопцем. Випадково побачила, що він листується зі своєю колишньою дівчиною в соціальній мережі. Подруга моя не може заспокоїтись, бо не розуміє, навіщо він їй пише перший. Вона хоче зустрітися з колишньою, щоб поспілкуватися й дізнатися, що зараз відбувається в цьому трикутнику. Адже її коханий каже, що просто цікавиться справами тієї дівчини.Як Ви вважаєте, чи варто ворушити минуле? Чи краще не копатися в тому, що було? 

57

Коментарі 44

  • 2014-12-29 00:26
    Боюсь засмутити твою подругу, але це не минуле, а теперішнє. Якщо цей хлопець пише дівчині, цікавиться її справами, значить, вона йому і досі не байдужа. Але це з одного боку. ))) 
     
    З другого боку - можливо, вони дійсно розійшлися друзями, і там справді нічого серйозного. Я в цьому випадку довіряю тільки своїй інтуіції - якщо відчуваю, що щось не так, значить, воно дійсно щось не так. А якщо спокійна і щаслива - значить, цей хлопець (чоловік) наразі тільки мій.
    • 2014-12-29 21:57
      Може, то він хоче бути в дружніх відносинах з колишньою, але вона, наскільки я знаю, відшила його, їй ця дружба зовсім не потрібна.
  • 2014-12-29 00:39
    Минуле лишаеться в думках и спогадах. Якщо є спілкування в теперешньому часі - це свідчить про підтримання між колишнею і хлопцем стосунків. Йому не вистачає спілкування або підтримки з теперешньою дівчиною. От і намагається на стороні знайти те, чого не вистачає. Розмова з колишнею нічого не дасть - після неї знайде ще когось, з ким йому буде цікаво і комфортно спілкуватись.
    • 2014-12-29 21:59
      Може й так. Здається, що минуле не покидає хлопця. І це не лише думки чи спогади. Так навіщо тоді теперішній дівчині голову морочити?!
  • 2014-12-29 00:40
    З чоловічої точки зору скажу одне - це абсолютно нічого не значить. Хлопець просто цікавиться справами своєї колишньої, це нормально. Це просто спілкування, у цьому немає нічого забороненого. А Вам не треба зустрічатися з цією дівчиною, у неї своє житя, у Вас своє. Ця зустріч абсолютно непотрібна. А Вам дам одну пораду - не звертайте уваги на такі дрібниці, не накручуйте себе) Хлопець з Вами і це добре)
    • 2014-12-29 22:00
      Напевно. Знаю, що він цікавився її навчанням. Про решту подруга нічого не казала:)
  • 2014-12-29 00:48
    А що поганого в тому, що хлопець цікавиться справами тієї дівчини? Вибачте, але не треба з мухи робити слона :) Може, ваша подруга просто не довіряє йому? Може, справа в ній, а не в хлопці? 
    P.S.: нікого образити не хотіла, просто кажу свою думку.
    • 2014-12-29 01:38
      Частково згодна з вами. 
      Зазвичай проблеми у відносинах справді створює той, кого охоплюють ревнощі, а не той, кого підозрюють. 
      Бо ж приємно, коли ти з людиною з власної волі, а не коли ти їй ніби щось винен і почуваєш себе в"язнем. 
       
      А там хто зна. Складно узагальнювати, кожні окремі відносини - темний ліс. Може в них з тією колишнею справжнє кохання, яке чомусь не склалося.  
      Одне знаю напевно: коли щось бентежить, треба діяти. Наврядчи слід з"ясовувати стосунки з кожною "подругою" з соцмереж, а ось спробувати зрозуміти, що такого є в тій колишній, чого немає в теперішній, варто.
      • 2014-12-29 13:02
        А хіба тут було написано, що хтось краще когось? Хлопець просто переписується з подругой - це не значить, що подруга краще його дівчини. Не треба обмежувати хлопця в спілкуванні з іншими, бо колись хлопець може не витрамити і зірватись на дівчину. Це моя думка.
        • 2014-12-29 23:56
          Це залежить від відносин молодих людей, дехто не дозволяє собі й своїй половинці зайвого спілкування з особами протилежної статі, а дехто ходить з колишніми по клубах і т.д., і ніхто з обох сторін не заперечує.
      • 2014-12-29 13:02
        А хіба тут було написано, що хтось краще когось? Хлопець просто переписується з подругой - це не значить, що подруга краще його дівчини. Не треба обмежувати хлопця в спілкуванні з іншими, бо колись хлопець може не витрамити і зірватись на дівчину. Це моя думка.
      • 2014-12-29 23:53
        Я вважаю, що він ще не встиг забути ту колишню (з нею вони були 4 роки), пройшло лише 5 місяців після їх розставання.
    • 2014-12-29 23:49
      Можливо й не довіряє, бо не вірить у дружбу між колишніми. Чесно кажучи, мені теж було б неприємно, якби мій чоловік спілкувався б з моєю попередницею. Все одно при спілкуванні в пам"яті спливатимуть їх відносини, почуття, кохання, секс і т.п...
      • 2014-12-30 18:43
        Я все це розумію. Просто треба психологічно настроїти себе так, щоб думати тільки про сьогоднішні. "Зараз він мій, а я - його". 
        Також можна просто культурно побесідувати з тою колишньою, впевнитися, що вона не хоче розірвати відносини.
        • 2015-01-03 15:56
          Ми можемо психологічно настоюватись, що "Зараз він мій, а я - його", але це не значить, що завтра, післязавтра, через рік або 10 років так воно і буде. Подруга моя і зараз повністю не впевнена в відносинах, тому і хоче все вияснити.
  • 2014-12-29 01:05
    Дорослі цивілізовані люди найчастіше закінчують стосунки мирно і залишаються добрими друзями. Бувають випадки, коли колишні знову зходяться, але це тіьльки підтверждує той факт, що вони краще підходять одне одному, і після відносин з іншими людьми це усвідомили. Вашій подрузі краще не втручатись в ті стосунки, бо може виглядати смішно й безглуздо зі своїми ревнощами. Якщо просто познайомитись, то мабуть й можна, але ні в якому разі не цікавитись їіхніми відносинами. Бажаю вам з подругою жіночої мудрості і щастя:)
    • 2014-12-29 23:59
      Дякую! Ось я й набираюсь тут мудрості, спілкуючись з тими, хто був у подібних ситуаціях))) На то вони й подруги, щоб щось порадити))) Ну і запитати думки інших людей в мережі інтернет:))))
  • 2014-12-29 01:06
    А толку навіть якщо між ними і є якась іскорка, і якщо він поведе себе як останній козел, то краще взнати це зараз, чим стосунки зайшли ще глибше. Варто помойму спілкуватись і довіряти людині все так - як є. Відносини будуються якраз таки на довірі і взаєморозумінні, дайте партнеру свободу і він сам би вам пам'ятати з ким у нього відносини є , а з ким вже закінчились. Треба завжди надіятись на якусь "солідарність" і чесність, напевно :)
    • 2014-12-30 00:00
      Так, краще перенести душевний біль і розпач на ранній стадії, ніж тоді, коли наслідки вже можуть бути плачевними.
  • 2014-12-29 09:24
    Я не розумію, як можна так себе не поважати, щоб полізти з питаннями до колишньої коханої. Можливо я чогось не розумію в житті, але ти або довіряєш людині. Або не довіряєш. Якщо не довіряєш, то навіщо зустрічатися? Чому ваша подружка не можна сказати хлопцеві, що таке спілкування їй неприємне?
    • 2014-12-30 00:14
      Вона йому казала, він відповів, що не бачить нічого поганого в такому спілкуванні. Може, хлопець просто використовує її в якості тимчасової розваги?
      • 2014-12-30 15:43
        А в якому форматі це спілкування відбувається? 
        Якщо це привітання з Днем народженням і Різдвом це одне. А якщо щоденна переписка, то зовсім інше. 
        Я вважаю, якщо вашій подрузі таке спілкування неприємне, то хлопець мав би його обмежити. А якщо він цього не робить, то він не цінує свою теперішню дівчину.
        • 2015-01-01 22:24
          Час від часу листуються. Він пише їй перший. Розповідає про свої справи, цікавиться, як проходять її дні, чим вона займалася, що нового. Я теж вважаю, якщо хлопець насправді кохає, то прислухався б до зауважень своєї дівчини.
  • 2014-12-29 13:22
    Я не думаю що потрібно ворушити минуле оскільки його не зміниш потрібно йти далі і творити своє нове майбутнє
    • 2014-12-30 00:14
      Так, але коли минуле тісно переплітається з теперішнім, важко розібратися, що буде в майбутньому.
  • 2014-12-29 13:22
    Особисто мені краще при розриві стосунків навіть не залишатися друзями, а просто закрити будь-яке спілкування з людиною. Просто психологічно - так простіше та зручніше на мою думку. Залишится друзями після серйозних стосунків - то не моє.
    • 2014-12-30 00:15
      Згодна з Вами на сто відсотків!!! Я так ставлюся до своїх колишніх стосунків, такого ж вимагаю і від своєї половинки.
  • 2014-12-29 13:38
    Дуже часто бачила подібні випадки - дівчата просто з глузду з'їжджають, коли навіть чують згадку про колишню свого хлопця/чоловіка.Як на мене, це просто через невпевненість у собі. Крім того, є дуже правильні слова - якщо хочеш знати, чи насправді людина тебе любить, відпусти її... любить - повернеться, не любить - навіщо вона тобі треба? 
    З власного досвіду - з усіма хлопцями, з якими колись були хоч якісь відносини, ми залишились друзями, постійно спілкуємося, відтаємо зі святами. Та ж історія в чоловіка. Ніколи не бачила у цьому проблеми. Ми ж усі цивілізовані люди. 
    А про те, щоб іти відносини виясняти, так це взагалі якась нісенітниця.
    • 2014-12-30 00:17
      Я так зрозуміла, що подруга хоче дізнатися, що стало причиною розриву відносин і з чиєї ініціативи.
      • 2014-12-30 10:39
        Так нехай і запитає у свого хлопця, якщо вже їй так цікаво. Невже Ви думаєте, що після того, як вона піде говорити з тією дівчиною в нього за спиною, він буде її поважати? Я б таку особу вважала просто істеричкою. Важко навіть уявити подібну ситуацію))
        • 2015-01-01 22:26
          В тому і справа, що вони домовилися не пригадувати його минуле. Спочатку їй це вдавалося. А потім почало мучати.
  • 2014-12-29 16:16
    Ворушити минуле ні в якому разі не потрібно, тому що не можливо повернути чи ба, навіть, змінити того, що вже сталося. Просити пояснення - можливо, але навіщо? Це нічого не змінить. Лише може ще більше закцентувати на тій проблемі, що вже колись сталася. Потрібно завжди йти вперед, і - ні кроку назад! Обернутися можна. Але лише на мить, для того, щоб ще раз переконатися що подібного у життя більше не відбудеться.
    • 2014-12-30 00:24
      І я вважаю, що не слід обертатися назад. Але коли не впевнений у своєму партнерові, то, мабуть, краще в усьому розібратися й поворушити минуле, яке не дає спокійно жити.
  • 2014-12-30 21:45
    Гнать такого в шею надо и побольнее. А подруге - не унижаться бегатнёй по "бывшим".
    • 2015-01-01 22:31
      У подруги такий ще вік, що важко відмовитися від "нібито шаленого кохання". Боїться, що не знайде кращого і т.п. А от принижуватися їй властиво, це вже не перший раз. І ніяк її не переконати.
      • 2015-01-02 00:10
        Ну тогда её судьбу очень легко предсказать: находить подобных козлов и страдать от собственного мазохизма!
        • 2015-01-02 00:28
          На жаль, на її життєвому шляху саме такі і трапляються, хоча вона дівчина непогана. Да ще й рік такий, говорить сам за себе...)))) В 2015, самі розумієте, краще не починати стосунки, бо знову знайде якогось козла:) Нехай вже з тим розбереться)))
          • 2015-01-02 00:33
            Пусть начнёт ценить себя, у неё явно занижена самооценка, то и получается так. Если не изменит в себе это, то она начиная с 2015 и до 2075 года будет бежать от одного к другому и удивляться "почему ей так не везёт". Всё просто: она сама даёт повод.
            • 2015-01-02 00:45
              Ви повністю праві. В неї безліч переваг, а вона чогось завжди комплексує, то зівнішність не така, то характер, ще й надміру соромиться. З її задатками я б ого-го)))
              • 2015-01-02 12:05
                :))) последствия "ого-го" уже наверное в садик ходит!
                • 2015-01-02 23:30
                  Нє, до садочка ще рівно стільки, скільки зараз наслідкам "ого-го"))))) Знову Ви мене розсмішили:)
                  • 2015-01-03 00:43
                    :))) какая-то высшая математика с матрицами пошла :)))
          • 2015-01-15 12:38
            Нічого не зрозумів. Чому саме у 2015 не варто починати стосунків? Де про це можна почитати? Який саме це рік и що він за себе каже? А кого можна знайти в 2016? Рибу чи ведмедя? 
            Поясніть, будь ласка, бо я заплутався зовсім.
            • 2015-01-16 15:58
              Ну це жарти, котрі адресовані для моєї подруги. "Да ще й рік такий, говорить сам за себе...))))" Їй не варто починати стосунки в році Кози, аби не познайомитися з козликом! Це все іронія!!! Ви щось занадто серйозно сприйняли той коментар.

© 2010 - 2024. Всі права захищено.